Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 12. mája 2014

Okrúhly vankúš - ďalší pokus



Tak tu je ďalší pokus na okrúhly vankúš. Materiál som si kúpila v second hande. Jednofarebná ružová látka je obliečka na vankúš a vyšívaná ružička bola asi nejaká obliečka. Bolo to veľmi lacné, tak som sa aspoň nebála že ak sa pokus nevydarí tak to nebude mrzieť. Tak môj druhý vankúš je na svete.











2 komentáre:

  1. Ahoj Dagmar, ďakujem za návštevu a komentár u mňa na blogu. Vankúš je nádherný a pekne skombinovaný. Idem to tu u Teba trošku popozerať. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, teším sa že si pozrieš môj blog a budem rada za Tvoj názor, podnety a pripomienky. Som tu relatívne nováčik, blogy sledujem dlho ale na vlastný som sa odhodlala len nedávno. Pekný deň prajem. Dagmar

      Odstrániť