Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 10. augusta 2015

Nový pomocník

Pri pečení svadobnej torty / v piatok pred svadbou / sa mi podarilo pri miešaní krému zničiť robot, ktorý bol relatívne nový - mal len 3 roky. Chlapi potom zobrali miešaciu ružicu a vložili ju do vŕtačky a krém bol vymiešaný. Takže nehrozili žiadne problémy, že by svadobná torta nemala byť hotová. Hneď po svadbe som odniesla robot do opravy s malou dušičkou, či sa s ním dá ešte niečo robiť. Čuduj sa svete, robot bol do 24 hodín opravený. Je funkčný, len trošku viac hučí. Môj muž tvrdil, že treba aby som mala nové zariadenie a starý robot bude do zálohy. Tak sme kúpili nový robot - s nádobou 6,7 litra - na 16 vajec. Ten snáď vydrží viac. Hneď som nový robot otestovala a upiekla pagáče. Škvarky som pomlela na novom mlynčeku a miešanie a miesenie som prenechala novému stroju. Bola to hračka.








 A takto vyzerala svadobná torta.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára