Celkový počet zobrazení stránky

piatok 8. januára 2016

zrkadlo

Garáž rodičovského domu skrýva rôzne poklady. 
Pri odnášaní nefunkčných spotrebičov som objavila staré poškodené zrkadlo. Na niektorých častiach chýbali krajné lišty, dýha na niektorých miestach bola vypadnutá a zrkadlo bolo napadnuté červotočom. Minulé leto mi kamarát dorobil chýbajúce časti a ja som mohla pokračovať v oprave. Najťažšie bolo vyplniť časti tmelom, kde chýbala dýha. Boli to dosť veľké plochy a niekoľkokrát som ich dorábala, kým som bola ako tak spokojná. 

Až keď som zrkadlo namorila vynorili sa mi spomienky, kde som si pamätala toto zrkadlo v rodičovskom dome visieť v predsieni.

Vo finále som zmiešala čokoládovo-hnedú akrylovú farbu s čiernou a zrkadlo natrela. Chcela som tým namiešať takú ,,nijakú,, farbu ani hnedú ani čiernu. 

Neskôr zavesím zrkadlo na chate. 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára