Celkový počet zobrazení stránky

sobota 8. februára 2014

po Vianociach

Aj keď je už po Vianociach chcela by som Vám ukázať niektoré dekorácie. Po Vianociach som kúpila v Kiku vo výpredaji 3D hviezdy, ktoré som namaľovala. Veľmi sa mi hodia k dekoráciám na komodu. Perníkový vianočný stromček je tvorený z hviezdičiek a tieto nové ho pekne dopĺňajú. Šablóny a stojan na stromček som dostala od môjho drahého, takže nahradili papierové makety. Svietnik na čajové sviečky som dostala od mojej milej kamarátky a veľmi som sa mu potešila.


 Každý rok sa snažím niečo nové dokúpiť a tento rok to bol nádherný svietnik, ktorý sme kúpili v Prahe. Krásne ozdobil a rozžiaril vianočný stôl.





Perníkový domček som piekla na želanie môjho synčeka. Pri spájaní sme mali trošku problém so statikou, ale jemu to vôbec nevadilo.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára